Kinetoterapia

Kinetoterapia studiază mișcările corpului uman, cu rol de corectare și/sau compensare a deficiențelor funcționale, având la bază exerciții specifice pentru fiecare afecțiune în parte, acestea fiind corelate cu starea generală de sănătate a pacientului și sunt efectuate sub ghidarea kinetoterapeutului.

𝗞𝗶𝗻𝗲𝘁𝗼𝘁𝗲𝗿𝗮𝗽𝗶𝗮 este recomandată atât cu scop preventiv cât și terapeutic, când se constată perturbări funcționale, ale aliniamentului normal al corpului, în situații post traumatice, postoperatorii, în cazul afecțiunilor neurologice, dar și în timpul sarcinii.

Beneficii

• Reducerea nevoii de administrare a medicamentelor antialgice și antiinflamatoare;
  • Îmbunătățește mobilitatea articulară, forța musculară și coordonarea, precum și echilibrul;
  • Recuperarea post AVC, paralizii sau alte afecțiuni neurologice;
  • Recuperarea după traumatisme sau intervenții chirurgicale;
  • În cazul pacienților vârstnici ajută la prevenirea căderilor prin fortificarea tonusului muscular și articular;
  • În cazul sportivilor poate fi un ajutor real, prin consolidarea unor structuri specifice ale corpului în funcție de latura sportivă;
  • Relaxează musculara;
  • Reduce inflamația;
  • Îmbunătățește circulația sanguină;
  • Detoxifică organismului;
  • Crește rezistența la efort și scăderea sensibilității.
  • Recuperarea deficitelor funcționale ca urmare a bolilor reumatismale, ca osteoporoză sau artrită etc., precum și menținerea unei stări de sănătate optime.