Electroterapia

Electroterapia folosește semnalele electrice care interferează cu fluxul neurotransmițătorilor către creier. Din punct de vedere fizioterapeutic, alternarea arcului durerii (nerv-creier-țesut periferic), fie ca pacientul reprezintă episoade dureroase acute sau cronice, electroterapia reprezintă o procedură de tratament esențială accelerând procesul de vindecare.

Este o procedură non-invazivă, ce vizează atât durerile acute cât și cronice de la nivelul spatelui, gatului, membrelor, precum și pentru afecțiuni ce vizează articulațiile, tendoanele și ligamentele.

Pacientul are conectați cu ajutorul unor fire de tensiune, electrozi pe piele ,  având loc o încărcare electrică la nivelul zonei afectate/dureroase. Electroterapia are la bază curenți de joasă, medie și înaltă frecvență, ce sunt folosiți în funcție de afecțiunile pacientului.

• Afecțiuni musculare: hipotonii, atrofii, hipertonii;
  • Afecțiuni ale sistemului nervos: parapareză, tetrapareză, hemipareză, nevralgii și nevrite;
  • Afecțiuni ortopedice: torticolis, tendinite, tenosinovite, bursite, epicondilite;
  • Afecțiuni reumatice: artrite, artroze, poliartrită reumatoidă
  • Afecțiuni traumatice: contuzii, entorse, luxații, întinderi musculare, fracturi;