Drenaj limfatic

Facilitarea circulației limfatice se realizează cu ajutorul drenajului limfatic manual (DLM), metoda Dr. Vodder, în cazul clinicii noastre, care generează un efect de pompare și de mobilizare a fluxului limfatic.

DLM – EFECTE LA NIVELULȚESUTULUI CONJUNCTIV

• efect de reabsorbție prin care substanțele micromoleculare și apa sunt integrate în sistemul sanguin;
  • schimbarea consistenței lichidului interstițial, dintr-o formă gelatinoasă în care se regăsește, în una coloidală, ca urmare a tehnicilor speciale folosite pe parcursul unei sesiuni de tratament de durată;
  • stimularea motricității limfagioamelor, ce face ca apa și întreaga încărcătură limfatică și a toxinelor să fie îndepărtată din țesutul conjunctiv.

Ședințele DLM sunt de lungă durată. O ședință necesită de la 45 până la 60 de minute, dar poate fi extinsă până la 90 de minute în funcție de indicație.

DLM – EFECTE LA NIVELULȚESUTULUI CONJUNCTIV

• Limfedem primar și secundar;
  • Lipoedem;
  • Edem traumatic;
  • Edem postoperator;
  • Boli reumatice;
  • Afecțiuni cosmetice;
  • Afecțiuni ginecologice etc.
  • Limfedem primar și secundar;
  • Lipoedem;
  • Edem traumatic;
  • Edem postoperator;
  • Boli reumatice;
  • Afecțiuni cosmetice;
  • Afecțiuni ginecologice etc.