Fizioterapie Terapia cu ultrasunete

Reprezintă aplicarea unor unde de o frecvență de 1 MHZ (la nivel profund) sau 3 MHZ (superficial) asupra țesutului, putând fi folosită în câmp continuu cu efect de micro masaj endotisular în profunzimea țesuturilor sau pulsatil în situațiile în care nu se dorește un efect termic.

Ultrasunetele au și o componentă termică care va crește temperatura țesuturilor vizate, producând-se astfel un efect dublu.

Acest tratament de fizioterapie are efect decontracturant, vasodilatator, analgezic, antiinflamator și de stimulare a circulației sangvine.

Indicații și beneficii

• Îmbunătățirea ratei de vindecare a țesuturilor moi;
  • Creșterea fluxului sangvin în zona afectată pentru a accelera timpul de rezoluție al procesului inflamator;
  • Stimularea producției de colagen (principala proteină din tendoane și ligamente) în timpul vindecării țesuturilor;
  • Afecțiuni reumatismale degenerative;
  • Tendinite, dureri miofasciale, epicondilite;